freddi36 Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 båda mina månljusdioder i mitt clownhotell har ghått sönder. kan man byta dom? och isåfall var köper man nya och hur gör man? Citera
mikoto Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 Du får undersöka vad det sitter för drivare till dioderna, spänning och ström på den. Bild på dioderna vore bra med :-) Citera
Maglofster Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 En fråga bara. Är det vanligt att dioderna går sönder i Clownhotell? Om det är vanliga lysdioder så håller dom extremt länge. Om båda dioderna slutade fungera vid samma tillfälle kan det vara drivaren istället för dioderna kanske? Citera
freddi36 Postat 11 augusti 2011 Författare Postat 11 augusti 2011 jag köpte karet begagnat och redan då var båda trasiga. jag har bara inte brytt mig förrän nu jag ska öppna och kolla vad som finns och hur det ser ut innuti huven Citera
Maglofster Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 Som sagt, tvivlar på att det är själva dioderna. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.