AndersJ Postat 18 oktober 2011 Postat 18 oktober 2011 Jag kommer! Har med mig Ronny också. Vi åker från Ängelholm strax efter 15. Har plats för en till i bilen. Citera
Andreas N Postat 18 oktober 2011 Postat 18 oktober 2011 Jag kommer och min pappa följer också med. Ses där! Citera
PeterGG Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 Jag kommer. tar med mig calustrea montipora och kanske någon acropora.. Får se.. men mest för att jag vill tömma frqggkaret.. kommer dock först vid sex Citera
wizz Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 Kommer jag från jobbet i tid så dyker jag upp. Citera
Piraterna Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 Dyker upp vid sex tar med mig lite macroalger och discosoma. Citera
Krillo Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 Hej, jag vill gärna komma men jag har inga fraggar att ta med (samtliga är lite för små) men undrar om jag är helt ute och cyklar om jag betalar för fraggar? Citera
Vandal Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 Hej, jag vill gärna komma men jag har inga fraggar att ta med (samtliga är lite för små) men undrar om jag är helt ute och cyklar om jag betalar för fraggar?Det funkar bra det med för de flesta... Citera
pwin Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 Tack för ytterligare en trevligt ordnad träff. Era tropiska akvarier har tagit ett stort steg framåt sen förra träffen. Verkligen kul att se! Citera
Mia L Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 En riktigt trevlig träff. Fick med mig hem 5 nya koraller som blev mycket snygga i akvariet. Nu ser det inte så tomt ut längre. Måste bara fixa fraggsten och lim och fästa fast en men det blir en ny erfarenhet och roligt. Hoppas att det blir fler träffar. Citera
Piraterna Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 Tack för en lyckad träff har precis limmat fast 18 nya fraggar Citera
Andreas N Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 väldigt trevlig tillställning åter igen. Fick med en mussla hem eller rättare sagt min pappa fick med en hem då han länge velat ha en mussla så "fick" han en av mig bara för han alltid finns till hands och alltid ställer upp när man behöver hjälp.Lycka till med fraggarna gott folk! Citera
PeterGG Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 Jag vill också passa på att tacka. Det är verkligen hobby-lyx att få köra träff på detta ställe. Peter Citera
wizz Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 Och som vanligt blev det fullt upp på Jobbet och inte en chans att komma loss.. Vilket var synd då jag jagar fraggar.Men om någon i GBG har kvar så skicka ett PM till mig. Citera
danne031 Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 Himla kul att få gå backstage och vilken inspirationskick det är att kika på alla karen, stort tack för träffen :)Attans att fraggar åkte fram just när jag tittade bakom bara..fanns inga fraggar kvar sen Citera
Vandal Postat 20 oktober 2011 Postat 20 oktober 2011 Ja, det var roligt... väldigt snygga rosa zoas/palys?, en montipora och en kluns sten med en snygg favia på fick jag med hem... ska bli kul att se om det tar sig... klarar sig montin bra vid det här försöket så blir det antagligen mer sps i karet... Citera
AndersJ Postat 21 oktober 2011 Postat 21 oktober 2011 Kan bara instämma med övriga. Riktigt trevligt!!! Citera
Sjöfartsmuseet Akvariet Postat 21 oktober 2011 Författare Postat 21 oktober 2011 Tack för en trevlig onsdagskväll! Kul att det dök upp så många. Och tack för djuren som skänktes, alltid välkommet. Vi hoppas att detta kan bli nåt återkommande, en korallträff höst och en vår. Skulle det finnas fler önskemål om visningar eller andra arrangemang så är det bara att höra av sig så kanske det går att fixa. Har fått förfrågan om en kallvattensträff senare i höst men än är inget datum satt.MvhDavid Citera
gurra600 Postat 21 oktober 2011 Postat 21 oktober 2011 Kan bara hålla med att det var trevligt och att karen såg fina ut.. det var så mycket intressant bakom var roligt och inspirerande att se tester och experiment..och lycka till med det ny karet. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.