ghostdog Postat 27 januari 2005 Dela Postat 27 januari 2005 Vart kan jag få tag i billig levande sten...känns lite mäktigt att ge 195Kr/Kg Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 28 januari 2005 Dela Postat 28 januari 2005 60 DKr i två butiker på andra sidan bron. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Daniel Postat 29 januari 2005 Dela Postat 29 januari 2005 140 spänn i malmö.. köp begagnat istället Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
xperx Postat 29 januari 2005 Dela Postat 29 januari 2005 100:- - 110:- per kg hos JR i täby. Sten så bra att levande fisk följt med...jo jag har sett det själv så försök inte snacka bort det!!!. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
smulan Postat 6 mars 2005 Dela Postat 6 mars 2005 83,25 kr / 1kg eller 3.150kr / 40kg för levande stenhos Akvarieudstyr i Danmark /Köpenhamn och dom har leveranser till sverige om du inte vill åka ditsjälv.. http://www.akvarieudstyr.dk/database/produkter.asp?produktty pe=Levendesten&gruppe=salt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stefan molin Postat 6 mars 2005 Dela Postat 6 mars 2005 Vid köp av beg ls, kan det vara bra att vara försiktig, kolla så akvariet det kommer ifrån har funkat, annars köper dudyra problem,skulle aldrig lägga något i akvariet om jag inte var säker på var det komm ifrån. Billigt kan bli svindyrt. Mvh Stefan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 6 mars 2005 Dela Postat 6 mars 2005 Det är INTE billigt att starta ett saltvatten så man får räkna med från 100:-/kg för Levandsten Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.