Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

Clown fiskar måste vara det dummaste av dom alla, f.n vad dom bits,matar dom typ 3ggr/dag men ändå så flyger dom på fingrarna fort man stoppar dom i karet....

Postat

Om du tror att dom biter dig för att dom vill käka upp dig så är det du som är dum!

Postat
Om du tror att dom biter dig för att dom vill käka upp dig så är det du som är dum!

eller om man skriver det som svar kanske man inte är bättre själv ;)

kanske någon vet varför dom beter sej så....annars behöver man inte svara om man själv har iq fiskpinne

/Niklas

Postat

Älskade Nemo försvarar bara sitt revir när din hand kommer, så du behöver inte mata ihjäl han för han kommer göra likadant ändå. Han försöker inte äta dig utan skrämma bort dig.

Postat
  • Författare

Tackar för svaret men lite onödigt första svar, det är väll ingen som trott att dom ska käka upp någon!! undrade bara farför dom gör så,, är ny innom salt men söt har jag kört länge och dom fiskarna vänjer sig på handen och flyger inte på den... Hur ofta ska man mata dom?? vissa säger 3ggr om dagen andra var tredje dag...

Postat

Jag matar alla mina fiskar 1ggr/dag (jag har även clowmer). Har du något annat än clownfiskar? Det finns andra arter som behöver mat flera gånger om dagen.

Postat

Ja det kanske va lite onödigt första svar men ibland måste man lära sig den hårda vägen;) speciellt om man kallar lilla nemo för dum:P

Jag matar 1 ggr/dag.

Postat
  • Författare

Okej, jo jag har en till men vet inte riktigt vad den heter men du kanske vet??

attachment.php?attachmentid=62199&stc=1&thumb=1&d=1315201475

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.