danne031 Postat 4 oktober 2011 Postat 4 oktober 2011 Någon som vet om dessa är vanligt förekommande i handeln eller ej?Tycker dom ser lite småtrevliga ut och läste att de kan funka som borre-substitut för bangaier, därför jag undrar Citera
Ricke Postat 4 oktober 2011 Postat 4 oktober 2011 Min lokala affär har 2st en lila och en grön , de är stora. Citera
danne031 Postat 13 oktober 2011 Författare Postat 13 oktober 2011 Kan följa upp med att lite mer efterforskning visade att de tydligen kan vara riktigt illa att ha med anemonfiskar så dessa irriterar fungian såpass mycket att den kan dö.Med andra ord kommer jag icke att vilja köpa någon Citera
wrang Postat 13 oktober 2011 Postat 13 oktober 2011 Har inte upplevt att mina clowner stör Heliofungian eller när jag haft andra Heliofungia sedan tidigare.Nått som jag upplevt bättre är att man bör mata den nån gång i veckan så bibehåller den sin prakthet Citera
danne031 Postat 13 oktober 2011 Författare Postat 13 oktober 2011 Jaha där ser man, jag läste det i en kommentar på reeflex Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.