Dellan1980 Postat 10 oktober 2011 Dela Postat 10 oktober 2011 Hejsan nu blir jag lite fundersam ! nu på 3 nätter har 2 av mina clowner försvunnit ? har lyssnat efter knäpp ljud osv men nej inte hittat nått ! dom är bara spårlöst försvunna ? kan anemoner äta upp clowner ?? Mvh Dennis Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomacee83 Postat 10 oktober 2011 Dela Postat 10 oktober 2011 Dom har nog bara dött. Krabbor och maskar och sånt brukar ta hand om döda fiskar direkt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 10 oktober 2011 Dela Postat 10 oktober 2011 Anemoner kan mycket väl äta clowner. Jag har sett exempel på att Heteractis magnifica ätit occelaris. Kör man med en liten nattlampa de första nätterna minimeras risken. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dellan1980 Postat 11 oktober 2011 Författare Dela Postat 11 oktober 2011 hmm där ser man jävla anemon men men ! nu till en följd fråga ? va fan händer med mina clowner ? har 3 st 2 hanar och en hona ! nu drar dom in under en sten en hane i taget och är där skit länge sen byter dom plats ? vad är detta för ett konstigt beteende är detta nått att oroa sig för mvh Dennis Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 11 oktober 2011 Dela Postat 11 oktober 2011 Det är nog lek på gång. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.