Gå till innehåll

Saknar behörighet


Rekommenderade inlägg

Vid flera tillfällen har jag fått upp ett meddelande att jag saknar behörighet för att se den tråden jag försöker öppna. Jag tror att det har något med att tråden blivit flyttad. Oftast (eller alltid) så rör det sig om en tråd som blivit flyttad.

Jag undrar om det ska vara så eller om det är en bugg. Senast idag råkade jag utför det då jag skulle kolla på en annons om ett akvarium. Jag kan inte tänka mig att det ska vara så att jag inte jhar behörighet att läsa annonser.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ibland är det så att en annons eller tråd kan ligga fel, eller vara av ett slag som gör att den plockas bort. Har du då först haft en sökning uppe och klickar dig bakåt efter att ha gått in på en annan tråd så ligger den andra tråden kvar i sökresultatet, men kan under tiden ha plockats bort eller flyttats på så du får upp detta meddelandet. Dock är det så att om man flyttar en tråd så blir det en permanent hänvisning till det nya läget, dvs även om du i din sökning kan se att en tråd ligger bland stenkoraller så kan den ändå ligga bland mjukkoraller tex om en moderator har flyttat den, och du ska per automatik hamna rätt då man ger tråden en permanent hänvisning.

Lite svårt att förklara i text, men du bör inte få upp detta om det inte är en tråd eller annons som tagits bort.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Om tråden har blivit flyttad kan det bero på två saker.

1. Den har hamnat fel på forumet och är flyttad till en lämpligare plats. Då bör den gå att hitta under ett lämpligare forum eller "inlägg de sista 24 timmarna".

2. Den har hamnat i fel forum. Annonser om sötvattensakvarier eller radiostyrda helikoptrar hänvisas till blocket eller liknande och annonsen raderas.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...