libben Postat 31 oktober 2011 Dela Postat 31 oktober 2011 http://piclair.com/data/zm854.jpgSägs vara Aqua Medic Sunbeam T5 2x80W Men har svårt att hitta någon bild som matchar just hela rampen, sidorna är svarta på det jag hittar på nätet osv.Men jag har två stycken som jag ska sälja, så försöker ju värdera dom så gott det går. Men efter en polering så är de värda minst 25000 kr, på allvar!Någon som känner igen dom, de är inte märkta i alu't iaf, inte vad jag kunde se på sidorna eller toppen. Men om jag nu ska utgå från att det är Aqua Medic Sunbeam T5 2x80W ramper och de listas över 2000 kr som nypris lite överallt på nätet, så kan jag väl begära 1500 kr för båda utan att skämmas iaf? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 31 oktober 2011 Dela Postat 31 oktober 2011 Deltec Mega Twin kanske?http://www.pwss.nu/product.php?productid=218&cat=331&page=1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 31 oktober 2011 Dela Postat 31 oktober 2011 Jovisst är det Deltec megatwin (tillverkade av Bresslein) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
libben Postat 31 oktober 2011 Författare Dela Postat 31 oktober 2011 Tack för hjälpen, ja det ser ju ut som deltec's faktiskt. Så vad tycker herrarna i tråden att värdet på två ramper kan vara skäligt? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
libben Postat 1 november 2011 Författare Dela Postat 1 november 2011 1500 kr för två ramper, rimligt eller för billigt eller vad?Någon som har synpunkter här? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Det kan väl låta rimligt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Roger.J Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 Du har ett pmMvhRoger Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.