Laggeman Postat 23 februari 2012 Författare Dela Postat 23 februari 2012 Denna höll 3500K enligt annonsen, jag har även beställt hem 6st 3x3W'are på 6500K för att ersätta alla 6 spots i hallen, jag hoppas bara att tjejen samtycker om det nya ljuset, annars har jag helt plötsligt en drös med 9W spots med GU10-sockel att använda till karet som kommer... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tribiani Postat 21 mars 2012 Dela Postat 21 mars 2012 Hur går det med karet? Jag har ett likadant. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 21 mars 2012 Författare Dela Postat 21 mars 2012 Det tuggar på som fraggkar och där jag har mina knappar för tillfället då knapparna inte trivs i det stora karet. I samband med att jag byter kar nu inom den närmaste tiden så kommer detta karet försvinna och alla fraggar ska då i det stora nya karet och förhoppningsvis ska de trivas bättre där, med mer sand och mer sten. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg