Jacko Postat 19 februari 2005 Postat 19 februari 2005 Hej alla nån som vet nått om denna ur snygga kirurg, Acanthurus triostegus överlever de i akvarium odyl http://www.waterlifefiji.com/images/Acanthurus_Triostegus(Co nvict_Surgeonfish).JPGMvh Stefan Citera
jimmy Postat 19 februari 2005 Postat 19 februari 2005 konstigtr jag gav ett svar på denna fråga för en stud sen men det verkar som om det försvan.Så jag gör väll ett försök tillDenna fisk går bra att ha i akvarium har haft min i ett ett år snart å har inte haft några problem med den väldigt snäll å hand tam kan klappa den när jag sätter ner handen Citera
joney Postat 19 februari 2005 Postat 19 februari 2005 vart har du köpt din jimmy.. har vart på jakt efter en länge nu Citera
Jacko Postat 19 februari 2005 Författare Postat 19 februari 2005 Finns här http://discus.ms/ligger i Karlstad Stefan Citera
wrang Postat 19 februari 2005 Postat 19 februari 2005 Såg en häftig DVD-film härom veckan då kom det ett stim med dessa på filmen och de mer eller mindre röjde rent på alger etc.Klart mäktigt då de kom i ett stim. Citera
jimmy Postat 19 februari 2005 Postat 19 februari 2005 har oxå sett detta fenomen helt otroligt när dom kommer i tusental å tar alt i sin väg Joney jag har köpt min i södertälje för 50 spän den va inte vacker hade varit hack kykling å va utan fenor men den klarde det bra är riktigt nöjd med honom.När jag köpte min striogosus så blev det ännu mer fart på honom när det gäller alg ätning i par blir dom nog oslagbara han märkte väll konkuransen å käkade som fan Citera
joney Postat 19 februari 2005 Postat 19 februari 2005 f*n jämt när jag e där så har dom inte dom fiskarna jag ska ha... ska lägga en beställning till nästa gång... förresten får man fråga vad du fick betala för den..mvh Citera
petrol Postat 19 februari 2005 Postat 19 februari 2005 Jag har 4st kvar. En dog vid strömmavbrottet. De simmar alltid i stimm. De andra kirurgerna simmar gärna med i stimmet.Tänk på att de är stimmfiskar och om du kan så skaffa flera.En kul grej är att jag har ett litet stimm av chromis oxå. Ser kul ut när de kommer i varsin grupp. Citera
Jacko Postat 19 februari 2005 Författare Postat 19 februari 2005 F..n måste köpa några till tror jag låter cooltStefan Citera
jimmy Postat 19 februari 2005 Postat 19 februari 2005 låter häftigt med ett stim men om man skaffa fler är ju risken att han tyr sig till dom han är rätt cool när man kan klappa honom. Citera
Jacko Postat 20 februari 2005 Författare Postat 20 februari 2005 oooo de va ett STORT akvarium .dom e häftiga inget snack. Citera
joney Postat 26 februari 2005 Postat 26 februari 2005 It should not be included in a tank with other species of Tangs, since they will harass ite det nån här som har dom tillsammans med andra kirurger och som har detta problem.. Citera
jimmy Postat 26 februari 2005 Postat 26 februari 2005 nopp jag har den ihop med andra kiruger å det är inga problem Citera
adddo Postat 27 februari 2005 Postat 27 februari 2005 JoneySådär står det väl på alla kirurger på "liveaquaria" som jag antar att de där e hämtat ifrån. Ändå vet vi ju av erfarenhet att de går bra o kombinera kirurger om de ges utrymme nog. Citera
petrol Postat 14 april 2005 Postat 14 april 2005 Jag har 4st kvar. En dog vid strömmavbrottet. De simmar alltid i stimm. De andra kirurgerna simmar gärna med i stimmet.Tänk på att de är stimmfiskar och om du kan så skaffa flera.En kul grej är att jag har ett litet stimm av chromis oxå. Ser kul ut när de kommer i varsin grupp.Hittade en bild på mina "fångar" (Convict tang) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.