Gå till innehåll

Acanthurus triostegus


Jacko

Rekommenderade inlägg

konstigtr jag gav ett svar på denna fråga för en stud sen men det verkar som om det försvan.

Så jag gör väll ett försök till

Denna fisk går bra att ha i akvarium har haft min i ett ett år snart å har inte haft några problem med den väldigt snäll å hand tam kan klappa den när jag sätter ner handen

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

har oxå sett detta fenomen helt otroligt när dom kommer i tusental å tar alt i sin väg

Joney jag har köpt min i södertälje för 50 spän den va inte vacker hade varit hack kykling å va utan fenor men den klarde det bra är riktigt nöjd med honom.

När jag köpte min striogosus så blev det ännu mer fart på honom när det gäller alg ätning i par blir dom nog oslagbara han märkte väll konkuransen å käkade som fan smiley37.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har 4st kvar. En dog vid strömmavbrottet. De simmar alltid i stimm. De andra kirurgerna simmar gärna med i stimmet.

Tänk på att de är stimmfiskar och om du kan så skaffa flera.

En kul grej är att jag har ett litet stimm av chromis oxå. Ser kul ut när de kommer i varsin grupp.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...
Jag har 4st kvar. En dog vid strömmavbrottet. De simmar alltid i stimm. De andra kirurgerna simmar gärna med i stimmet.

Tänk på att de är stimmfiskar och om du kan så skaffa flera.

En kul grej är att jag har ett litet stimm av chromis oxå. Ser kul ut när de kommer i varsin grupp.

Hittade en bild på mina "fångar" (Convict tang)

post-1039-1446891205803_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...