Gå till innehåll

6 kantigt rev! Projekt!


Majki01

Rekommenderade inlägg

Blir närmare om jag ska kunna komma förbi på vägen till svärföräldrarna iaf. :)

Blir ifrån huset till lägenhet, så e det när man flyttar ifrån, men äh ser det positiva, nu får jag styra min ekonomi själv haha..

Ang karet så blev jag lite smått irriterad, skulle hämta det på privpak lagert men det fick jag inte... Dom sa att vi får inte göra så. Vår policy säger att paket över 25 kg måste vi köra hem till mottagaren... Men what jag står här med min bil nu så jag kan ta det själv.. Men nej tyvärr det går inte.. Vi kör det hem till dig imorgon mellan 14-16 hmm okej... Det betyder att jag måste ta ledigt :s...

Så berättade jag också att jag för någon vecka sen va där och hämtade möblen som vägde mycket mer än karet... Cirka 35 kg... Då fick jag som svar.. Okej det låter konstigt för då har den personen som lämna det till dig brutit mot vår policy vilket vi inte får....

Äh sjukt skumt... Men ja blir till att va ledig imorgon och vänta. Jag förvarnade henne om att okej . Då får leverantören stanna tills jag öppnat paketet så han ser att innehållet är helt eller inte.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 177
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Det är bara att ta emot paketet men att inte skriva på innan du packat upp det. Är det transportskadat så ska chauffören skriva på detta innan du skriver under, så att du ser att han skrivit rätt. :)

Flytta hemifrån? Bara att gratulera! :)

Nej då det gjorde jag när jag fyllde 16,

Flyttar bara ifrån huset i veberöd till en lägenhet med sonen i Dalby :),

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ändrat av Majki01
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...