Carina123 Postat 8 december 2011 Dela Postat 8 december 2011 Hittade ett "sjömonster" idag i mitt clownhotell, någon som vet avd detta är?Samtidigt såg jag att min eremitkräfta "Greger" slogs för livet mot en lite mindre grönaktig "mask, som såg lite ut som en minisjögurka eller larv. Jag tog ut den ur "Gregers" skal och fick med mig bara halva, men min eremit verkar iaf må bra. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 8 december 2011 Dela Postat 8 december 2011 Ser ut som en borstmask. Nyttodjur, men ta inte i den med fingrarna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Carina123 Postat 8 december 2011 Författare Dela Postat 8 december 2011 ...happ å jag som spolade ner den =/ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 8 december 2011 Dela Postat 8 december 2011 Det finns säkert fler i karet.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 8 december 2011 Dela Postat 8 december 2011 Ser mer ut som den Calle hittade för några år sedan.https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?12745-Monstermask-1-meter-l%E5ng-korall%E4tare! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 9 december 2011 Dela Postat 9 december 2011 ...happ å jag som spolade ner den =/Det gjorde du rätt i. Alla som jag fått tag i har åkt ut ur karet, så jag delar inte samma uppfattning som många andra. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.