Mr_Ewing Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 Mmm google har gått varmt här.Jag hade inte en aning om vad Zeovit var för nåt och jag kan inte säga att jag är mycket klokare nu heller.Finns det någon bra artikel på biologin bakom tekniken?Jag gillar inte att köpa ett affärskoncept och lita blint på vad leverantören säger utan att förstå vad som egentligen händer. Citera
loopmannen Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 Själva blev vi inte kloka på osmosvattenpåfyllaren en ritning önskas av Mattias om möjlighet finns. Ingen av oss fattade riktigt men alla kände sig för dumma för att fråga. Så satans korkat när man hade chansen. Citera
Norberg Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 Mattias : vad köpte jag Mmm google har gått varmt här.Jag hade inte en aning om vad Zeovit var för nåt och jag kan inte säga att jag är mycket klokare nu heller.Finns det någon bra artikel på biologin bakom tekniken?Jag gillar inte att köpa ett affärskoncept och lita blint på vad leverantören säger utan att förstå vad som egentligen händer.Själva blev vi inte kloka på osmosvattenpåfyllaren en ritning önskas av Mattias om möjlighet finns. Ingen av oss fattade riktigt men alla kände sig för dumma för att fråga. Så satans korkat när man hade chansen. Snacka om bäddat för en returmatch! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.