Bekolsyra Postat 29 februari 2012 Postat 29 februari 2012 Jodå, den har börjat äta lite..Den är mindre blyg nu i alla fall, alltid ett plus, eller ett steg i rätt riktning.Hoppas att det tuffar på hos dig.De sitter mest still och rör på sig när det blir mörkt. Har du något månljus? Då kan du se den på äventyr om natten.-Oskar Citera
joelstahre Postat 18 mars 2012 Författare Postat 18 mars 2012 hej hejvar ett tag sedan jag gjorde en uppdatering.Allt flyter på bra, värdena är bra och jag gör regelbundna vattenbyten.Det levande som nu finns i karet är.1st Lysmata amboinensis1st Archaster angulatus (sjöstjärna)1st Turbo snäcka4st Trochus snäckor1st Gobiodon okinawae2st Amphiprion ocellaris1st Sinularia1st Zoanthushär kommer lite bilder Citera
Laggeman Postat 19 mars 2012 Postat 19 mars 2012 Lite fler knappar och skivor så får du till det riktigt bra. Citera
mikoto Postat 19 mars 2012 Postat 19 mars 2012 Fina grejer :-) Men jag tycker mig inte se någon sinularia i ditt kar, däremot ser jag ett kenya träd tror jag. Kolla lite bilder här: http://se.reeflex.net/tiere/565_Capnella_imbricata.htm Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.