Trollsvans Postat 23 januari 2012 Postat 23 januari 2012 Vilka av våra svenska handlare har Acrifix hemma?Jag vet att det finns på Slöjddetaljer, men för det första tar dom ut så mycket omkringavgifter att det blir löjligt dyrt, för det andra måste man köpa mer för att komma över deras lägstagräns för att processa order.Jag behöver en tub med acrifix 116, är lite synd om man ska behöva bränna halva DIY-budgeten bara på limmet.Eller är det måhända så att det finns på någon lagom välsorterad byggaffär? Citera
rickard598 Postat 23 januari 2012 Postat 23 januari 2012 Kolla glasmästaren, jag köpte där men billigt var de inte 300 för en tub! Citera
petnym Postat 23 januari 2012 Postat 23 januari 2012 Jag har en extra tub liggande som du kan få byta till dig mot en fragg eller två. Citera
Trollsvans Postat 23 januari 2012 Författare Postat 23 januari 2012 Pny: We have a deal. Löser resten via pm... när du har tömt din inbox. Citera
danielj75 Postat 23 januari 2012 Postat 23 januari 2012 annars hade jag kunnat hoppat in på slöjddetaljer när jag är på kontoret, jag har ingen lägsta gräns //Danielj Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.