Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat
Hoppas det räcker med 12 uttag bara :)

12 uttag tar inte så lång tid att fylla. ;) Har själv en liknande dosa och det är guld värt. :)

/André

• Svar 87
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Hehe räknat lite och de räcker nog i början men blir nog att beställa en till senare :) karet anländer i morgon . Blir skoj måste beställa pvc bara . :)

Postat

Har glömt tacka benny på majornas glas. Vet ej om han läser här. ! Riktigt bra service plus bra gjort . !

nu börjar de roliga tycker folk . men jag har aldrig dragit pvc men ska väll inte vara så svårt eller ?:D hehe

Postat

Ser bra ut ;) Lite avis på din sump min känns allt för liten. Jag hade dragit pvc en gång innan till våran luftvärmepump till poolen och gissa jo det läckte och inte bara på ett ställe, näe gick inte att täta så nya kopplingar för 1500kr. Så jag var lite nervis inför rören i akvariet men det var inga problem alls och kan jag så löser du det galant.....

Postat

Tänk på möjligheten att sätta timers i uttagen, ifall du inte kan ha dem rakt för varandra så se till så att du kan vända de i den övre raden upp och ner isf, så du inte står en dag utan ett uttag för timers. :)

Postat

Det jag menade var att du kunde vända timersen så de stack ut på ovansidan istället för att täcka uttaget på den undre kontakten. :) Men du får iaf två uttag till ifall du vänder listen på andra hållet. :)

• Skapa Ny...