Gå till innehåll

Floppos nya 340liters . optiwhite


Floppo

Rekommenderade inlägg

Jag har huset fullt med djur o barn men givetvis ska man vara vaksam på doft och ev symptom men för min del verkar det lungt. Men jag förstår henne var själv tveksam först men vattnet blir kristallklart och är supernöjd. Dock kör jag på mindre doser och bara vissa delar av dygnet för att vara säker. Det ska ju vara helt säkert i vatten. Kör en extra kolpåse på toppen av skummarkoppen som extra säkerhet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 87
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Finns inga dumma frågor bara korkade svar :) Jag har en påse som ligger på skummarlocket över hålen där luften/ ev överskummning går ut. Har funderat på att göra en behållare men inte kommit så långt. Om det har ngn effekt? Vet ej men jag tror på det Gör det ngn skada näe så där nöjer jag mig i min dumhet :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har läst någonstans att alla BM klarar det men är inte säker på den infon, vet inte riktigt vad som kan hända förutom att skummarröret blir missfärgat. Kanske förkortar livslängden på skummaren. Man får ta en bit i taget eller byta jobb i varje fall jag blir inte rik innom landstinget om man inte bär slips och inte behöver jobba med människor :)

Men du det måste gå att kolla upp om den är ok att köra ozon med testa o ring ex Drakfisken. Men annars så lär du klara dig på uvc utan problem och oftast behöver man ju bara det vid isättning av fisk du kan säkert hitta ett begagnat här på guiden.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 månader senare...

Nu var de länge sen man skrev nått. Har inte hunnit göra så mkt med karet. Har varit mycket annat. Men ska i gång med det inom 1 månad har jag bestämmt mig för. Har beställt hem dom sista grejerna jag behöver hoppas jag . !

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 7 månader senare...

Hej. Pågrund utav nytt jobb vart aldrig detta bygge utav. det står komplett med massa delar. kommer säljas...

Moderator's upplysning:
mod.gif10.1 Privatpersoner annonserar i marknaden - "Köp och Sälj" erbjuder privatpersoner en möjlighet att under köpes, säljes och bytes annonsera produkter tillhörande de områden som Saltvattensguiden behandlar och som i övrigt följer våra regler. I och med detta så tillåter vi inte annonsering eller länkar till annonser i forumstrådar/inlägg, signaturen, avataren eller galleriet.
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...