Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 87
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

tack så mkt :) jasså elos va e de ? haha skojja :) jo jag gillar den looken verkligen . men tycker dom är lite d... bara =)

Postat

Stoffe jag kommer börja med mina 2 maxspect 160w som jag har . Dom kommer antagligen ligga på karet eller hänga ovanför . Men får inte borra i taket för tjejen så har byggt en lamphållare som man kan fästa i bänken bak ser helt okej ut . Kan inte fixa nån bild på den än . Den är kvar på lacken . Tack så mkt Benny :)

Postat

Jag har blandat död och levande sten tidigare och det enda negativa jag uppmärksammat är att fosfatnivån kan stiga något, men är man orolig så kan man laka ur den döda stenen med sötvatten en tid, sen köra i saltvatten med bakteriekultur och ympa in en ny fräsch levande sten tillsammans med den döda så får det fart på bakterierna.

Postat

I dag kom det pvc . Men har fått lite fel delar .... Men men blir att lägga en till beställning eller försöka få byta dom som är fel .

Postat

Kan nog inte rekomendera ngt märke men en 20w borde bli bra. Vet själv inte vad jag har för märke på min men jag har klarat mig med 20w även om jag nu inte använder det när jag kör med ozon. Men vill ha det kvar ett tag för säkerhets skull.

Postat

Oki . Tjejen vill helst inte att jag ska köra ozon . Läst nånstans att det kan vara farligt speciellt för djur . Så får bli uv .

• Skapa Ny...