akutmottagning Postat 8 mars 2012 Postat 8 mars 2012 ska beställa http://www.drakfisken.se/produkter/1101-amino-acid-koncentrat.html enda amino jag hitar kan man köra detta med balling plus? erfarenheter`? Citera
akutmottagning Postat 8 mars 2012 Författare Postat 8 mars 2012 bra daniel då kan vi stänga tråden ja fast folk kan ju dela med sig av sina erfarenheter av dena prudukt Citera
Reuben Postat 8 mars 2012 Postat 8 mars 2012 Fungerar super, kör detta ihop med balling+full zeovit i mitt kar Citera
akutmottagning Postat 8 mars 2012 Författare Postat 8 mars 2012 trode inte man blandade balling o zeovit Citera
turboadde Postat 8 mars 2012 Postat 8 mars 2012 Balling och zeovit är helt skilda saker. Balling för att buffra magnesium, kalsium och KH. Zeovit för att hålla nere näringsämnena och föda korallerna. Citera
akutmottagning Postat 8 mars 2012 Författare Postat 8 mars 2012 jo medveten om det men trode man buffra på annat sätt då Citera
akutmottagning Postat 8 mars 2012 Författare Postat 8 mars 2012 Hoppas inte det för så kör jag hehehehe är själv ine lite på zeovit men har inga problem med näringsnivåerna ligger på 0 men för färgernas skull Citera
akutmottagning Postat 2 april 2012 Författare Postat 2 april 2012 Doserar 3 droppar dagligen i ca 400l vatten nu i 1-2veckors tid inget som hänt precis lite bättre polypxpantion sen svårt o säger efter bara denna korta tid Citera
Andreas N Postat 2 april 2012 Postat 2 april 2012 Zeovit metodens fördel är ju att man kan ligga på nollat nitrat och phosfat och ändå få fina färger på korallerna samt bra tillväxt. Detta är väldigt svårt att uppnå utan zeovit och dess egenskaper det giver.Ang amino syran du länka till så kör jag med samma preparat och är väldigt nöjd med den. Citera
akutmottagning Postat 2 april 2012 Författare Postat 2 april 2012 Zeovit metodens fördel är ju att man kan ligga på nollat nitrat och phosfat och ändå få fina färger på korallerna samt bra tillväxt. Detta är väldigt svårt att uppnå utan zeovit och dess egenskaper det giver.Ang amino syran du länka till så kör jag med samma preparat och är väldigt nöjd med den.Betvivlar inte prudukten. Vad för resultat och hur långtid efter börjat dosera fick du resultatet? Hur mycket doserar du? Citera
Reuben Postat 2 april 2012 Postat 2 april 2012 Polyp expantion blev bättre redan efter 3-4 dagar för mig färger kh åtgång gick upp med 10% under första veckan (måste motsvara 10% tillväxt?) doserar enligt förpakningen Citera
akutmottagning Postat 2 april 2012 Författare Postat 2 april 2012 Min anemon har fått självlysande färg nästan o polyperna e ute på vissa sp dygnet runt. Ska mäta kh i morgon så ska bli skojn och se ca o kh om det ökat i åtgång Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.