Gå till innehåll

HejsanHejsan!


Matteuzzi

Rekommenderade inlägg

Tjollahopp Chipp Chille Vipp tjobelido!

Tänkte presentera mig lite, Mitt namn är Johan Matteuzzi och är 27 år gammal ifrån Stockholm. Jag har ännu inte skaffat mig ett akvarium ännu utan känner att jag måste plugga på lite först.

Mina mål är att i första hand kunna driva ett akvarium "Fish only" för att sen gå över och köra med levande sand och för att sen till slut tillföra koraller av olika slag dvs ju mer jag lär mig praktiskt och teoretiskt så kommer jag försöka öka svårhetsgraden och ta det i min egen takt helt enkelt.

Så ni kommer nog få se en del frågor ifrån mig i framtiden.

Om jag har postat min presentation fel ber jag om ursäkt.

Mvh Johan.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tjollahopp Chipp Chille Vipp tjobelido!

Tänkte presentera mig lite, Mitt namn är Johan Matteuzzi och är 27 år gammal ifrån Stockholm. Jag har ännu inte skaffat mig ett akvarium ännu utan känner att jag måste plugga på lite först.

Mina mål är att i första hand kunna driva ett akvarium "Fish only" för att sen gå över och köra med levande sand och för att sen till slut tillföra koraller av olika slag dvs ju mer jag lär mig praktiskt och teoretiskt så kommer jag försöka öka svårhetsgraden och ta det i min egen takt helt enkelt.

Så ni kommer nog få se en del frågor ifrån mig i framtiden.

Om jag har postat min presentation fel ber jag om ursäkt.

Mvh Johan.

Välkommen!

Vet inte riktigt om jag förstod dig rätt men levande sand och sten bör du ha samtidigt med fisken, koraller kan du börja med i senare skede om du vill!?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...