JMAONE Postat 31 mars 2005 Postat 31 mars 2005 http://www.naplesseashellcompany.com/hermit_crab_shells.htmKan ju få vem som helst att undra vad man har i karet! Tycker det var en helläcker site!!! Bra dyrt dock... Citera
Guest NoName Postat 31 mars 2005 Postat 31 mars 2005 Ja lite småcoolt.. undrar vad det går för mode bland ermeiter just nu ;D Citera
Daniel Postat 31 mars 2005 Postat 31 mars 2005 Hermit Crab Lovers RingLOL!ahahah.. människor är roliga!tack för länken iaf, när mina eremiter bråkar om skalet brukar jag gå till f&f i malmö och få lite tomma snäckor som dem har i sina kar (fråga inte mig varför, det verkar som det blir flera och flera varje gång, antingen tar dem död på alla sniglar de får in eller tillhör dem också the Hermit Crab Lovers Ring).. just nu har jag en av eremiterna som tyckte det var rätt så coolt med escargot trenden och har på sig en jättelik green jade turbos skal.. Citera
petrol Postat 31 mars 2005 Postat 31 mars 2005 Så fint att man kan köpa torkade linka och sjöhästar Citera
greger Postat 31 mars 2005 Postat 31 mars 2005 bortsett från sjö-kusarna, vansinnigt cool business.Schysst å ha det där som levebröd!,sitta och inspektera och fila på snigelskal Citera
hammar Postat 31 mars 2005 Postat 31 mars 2005 riktigt tuff sida.. det finns inte gränser för vad vissa jänkare gör i ordning till sina eremiter.. har sett en sida där en kille hade gjort iordning små leksaks tanks i plast som man hade när man var liten. såg helhäftgt ut när eremiterna sprangrunt sådär, men man undrar om dom verkligen trivs med vad som helst på ryggen ?! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.