Mazi Postat 31 mars 2005 Postat 31 mars 2005 Kan jag använda slamhävert, påfyllningsspannar, håvar osv som jag använt till sötvattenskaren, eller kan det innebära något negativt ?MVH Max Citera
Gabbi Postat 31 mars 2005 Postat 31 mars 2005 Det ska nog som sagt var inte vara några problem. Sötvatten är som tur är inte en smitta, utan bara en lite billigare hobby...*ler* Citera
Manks Postat 31 mars 2005 Postat 31 mars 2005 Det ska nog som sagt var inte vara några problem. Sötvatten är som tur är inte en smitta, utan bara en lite billigare hobby...*ler*:skrattar:Saltvatten har gått från hobby till besatthet hos mig, och jag ahr inte ens något kar ännu... Citera
JMAONE Postat 31 mars 2005 Postat 31 mars 2005 :skrattar:Saltvatten har gått från hobby till besatthet hos mig, och jag ahr inte ens något kar ännu...Och tro mig det kommer bara bli värre och värre... och värre.. Citera
Manks Postat 31 mars 2005 Postat 31 mars 2005 Tack för de lugnande svaren. *tittar på min tomma plånbok som blir ännu tommare*(en smula off topic möjligtvis) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.