Gå till innehåll

Liopropoma


Alessandro

Rekommenderade inlägg

Det finns ju en del olika att välja mellan, men Liopropoma carmabi har jag sett pris på över 6000:- för, sen mins jag inte om det var svenska pengar eller dollars till svenska...

Vill minnas att garfish haft en Liopropoma swalesi om jag inte minns helt fel. Kolla i hans tråd.

Tror Carmabin är billigare än så, vill minnas en prislapp på runt 2000:- hos en viss handlare för en tid sedan, om jag inte är helt ute och cyklar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har en swalesi... Helt underbar fisk tycker jag... Favoriten i karet helt klart, skulle vilja ha ett par faktiskt, min är snäll mot alla och bara allmänt söt ;)... Tror jag betalade 450-500pix (mins inte om det var före eller efter moms) för den.... Nuförtiden är han inte ett dugg blyg, utan väldigt nyfiken, speciellt när jag håller på i sumpen så studerar han en ifrån karet ovanför :) En gammal video där han skymtar fram:

https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?24879-Benighteds-112L&p=442005&viewfull=1#post442005

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Carmabi är ju inte lätt att få tag i... och ja, priserna är ju på väg ner på alla Liopropomor, men det var inte länge sen de låg på 6000-8000kr omräknat ifrån utomlands för carmabin... Har inte sett den i nån svensk butik dock så har inte koll på priset på dem här, bara att det är för högt för mig för tillfället :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har en swalesi... Helt underbar fisk tycker jag... Favoriten i karet helt klart, skulle vilja ha ett par faktiskt, min är snäll mot alla och bara allmänt söt ;)... Tror jag betalade 450-500pix (mins inte om det var före eller efter moms) för den.... Nuförtiden är han inte ett dugg blyg, utan väldigt nyfiken, speciellt när jag håller på i sumpen så studerar han en ifrån karet ovanför :) En gammal video där han skymtar fram:

https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?24879-Benighteds-112L&p=442005&viewfull=1#post442005

vart och när köpte du den?=)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Korallfisken i Linköping, nån gång i januari-februari skulle jag tro.. Dom får in den då och då, i Sthlm tror jag du kan snacka med Akvarieleasing, dom samarbetar en del med Korallfisken så dom borde kunna få in det med...

Tack.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...