Majki01 Postat 18 maj 2012 Dela Postat 18 maj 2012 Om man ska måla om ett helt percula kar! Vad för sorts färg kan du/ni rek då?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 18 maj 2012 Dela Postat 18 maj 2012 Jag skulle nog försöka få möbeln till en verkstad så det blir riktigt bra sprutlackerat, sen karet, beroende på vilken färg man vill ha, kan man köpa färdig "fanér på rulle" i olika träslag till. Kolla hos en färghandlare vad de har hemma eller kan ta hem. Hade det varit mitt kar så hade jag nog valt en vitlaserad look, gillar ljusa kar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 18 maj 2012 Författare Dela Postat 18 maj 2012 Nya köket blir rätt ljust så troligtvis blir karet också det efter som det kommer stå i köket! får bege mig till målaren i nästa vecka! Karet hämtas i småland imorgon , men kommer inte startas än på några veckor endå! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 18 maj 2012 Dela Postat 18 maj 2012 Då har du tid att planera och göra allt riktigt grundligt då. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 21 maj 2012 Författare Dela Postat 21 maj 2012 Ingen som har tips på vad för färg man kan använda? bindo plast?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Heske Postat 21 maj 2012 Dela Postat 21 maj 2012 Åk till Hornbach, dom på färgavdelningen verkar skitduktiga och är alltid hjälpsamma... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Marcus- Postat 21 maj 2012 Dela Postat 21 maj 2012 Båt färg Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 21 maj 2012 Författare Dela Postat 21 maj 2012 Jag tar med en bit till lite "målarexperter" och ber om råd Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Heske Postat 21 maj 2012 Dela Postat 21 maj 2012 Jag tar med en bit till lite "målarexperter" och ber om råd Det brukar vara det bästa Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.