Gå till innehåll

Möbel till percula 90??


Majki01

Rekommenderade inlägg

Va och hämta ett percula 90 idag jag tänkt starta.. men så blir det inte! Möblen är verkligen inte tillräckligt hög..

Jag vill inte stå bredvid karet och kunna doppa huvudet i!

Så någon som har tips på hur jag bäst "höjer" möblen annars får det bli byte till en annan möbel!

Hade det gått bra med att bara sätta fast några ben.. isådana fall hur fördelar jag dom? se bild!

ett i varje hörn? plus i mitten av skivan under där skivorna går ner liksom?

post-5431-14468925570158_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan bygga en sarg av plankor med den höjden du vill ha sen sätter du denna under bänken, mot golvet. Eller så löser du det med en ny bänk, men en enkel sarg under möbeln är en lätt match att få till snyggt.

Se bara till så att du inte bygger endast en ram, utan ett par stag mitt över också för att staga upp mer.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

piedestal? :P vi kan snacka latinska ord inom sjukvård! det kan jag ! inget annat! haha.

Lecablock lär det bli lättast så! Men ja då får jag ju mäta och se så jag köper rätt mängd.. sen får jag ju på något sätt få det i exakt 90x60 cm så får slå dom på mitten och hoppas dom går av rakt haha!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...