patrikk Postat 29 juni 2012 Dela Postat 29 juni 2012 Hejsan,Är det någon skillnad på fiji levande sten bali levande sten etc?Så menar jag form etc.Har försökt titta på bilder på nätet men ofta hittar jag samma bild när jag söker på levande sten från olika delar av välden så så jag upp samma bilder.LS som kan köper är ju döda koraller.Så varför är det prisskillnad på dem ? är det bara p.g.a. transportkostnaderna? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Reuben Postat 29 juni 2012 Dela Postat 29 juni 2012 Mycket är transportkostnader som gör att det skiljer, sen är det även att man får olika typer av levande sten från olika delar av världen, densitet, levande som man kan få med etc. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
patrikk Postat 29 juni 2012 Författare Dela Postat 29 juni 2012 Tack för infon är den ena att föredra framför en annan? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 29 juni 2012 Dela Postat 29 juni 2012 Tack för infon är den ena att föredra framför en annan?Ska man köpa helt ny sten så är mitt tips , köp lite sten från dom ställena där du tycker stenen ser ok ut.. Ju fler ställen desto större variation av livet i stenen med lite tur.. Du får en större mix av livet som du kanske inte hade fått , om man tog allt i samma butik.Med vänlig hälsning, Manne ---I am here: http://tapatalk.com/map.php?ggr1ziSent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
patrikk Postat 29 juni 2012 Författare Dela Postat 29 juni 2012 Det var ju ett bra tips. Tack ska du ha. Då blir det nog mest från Köpenhamn o lite från här hemma då de säljer för nästan halva priset jämfört med här i Skåne( ca 100kr/kg) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.