patrikk Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 Hade det inte varit riktigt häftigt att ha en led-ramp med denna tekniken http://youtu.be/lnqdL1ZF6kIsvävande LEDS själv hade jag tyckt det vore "coolt" kanske inte så kostnadseffektivt men men. Citera
ballsam Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 Japp, det var rätt fräckt. Verkar som det finns många med mycket fritid : )Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
DSB Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 Hmm... vad händer vid ett elavbrott ?Edit: Fast har man täckglas så går det ju bra förstås. Citera
ballsam Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 +1 HeHeNu måste jag bara fråga.. vad betyder +1?Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
patrikk Postat 6 juli 2012 Författare Postat 6 juli 2012 +1 är googles "thumbs up" eller på svenska "gilla" +1 används framförallt i google+ ... vad är google+ ? som facebook fast med mer integritet och rättigheter till sitt egna material Citera
addeanstad Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 +1 används mycket på andra forum! +1 betyder typ att man tycker lika/ undrar samma sak iaf på de forumen jag hängt på för några år sedan:)! Betyder även gillar nu förtiden:)Sent from my iPhone 4 using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.