Gå till innehåll

trolig skada? eller delning?


Rekommenderade inlägg

utan anledning såg jag att min anemons bas va sprucken stack ut nått vitt anemonen sura en del 3-4 dar e fortfarande lite sur men håller endå sig ganska uppblåst ser att munnen är öppen men har för mig att den varigt det innan när den va i form, någon som vet vad detta är, den ser INTE döende ut för stunden

post-4956-14468926134278_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

ser inte ut som en delning utan mer som en skada, Håll ett nära öga på den då det snabbt kan gå utför med anemoner. Håll utkik efter att munnnen verkar vara lite slapp och att skadan på foten blir värre.

Har bara varit med om skada på foten en gång i farasans kar, Anemonen klarade sig ett par veckor efter det blev sakta sämre. skall se om jag kan gräva fram tråden jag skapade då.

Edit: tråden var inte till mycket hjälp, men nu när jag ser bilden var nog min fars skada mycket större (se bild), tror det enda du egentligen kan göra är att hålla ett öga på den. Har du clowner kan det vara värt att fånga dem och lägga ner dem i sumpen ett tag då de knappast gör skador bättre då de är så agressiva

post-5317-14468926136938_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...