cheva Postat 28 juni 2013 Postat 28 juni 2013 det låter bra lita bilder vad bruka vi se ja skynda långsamt Citera
Sardellen Postat 28 juni 2013 Författare Postat 28 juni 2013 Bilder?? Då måste man ju skrapa rutor ;-) Citera
cheva Postat 28 juni 2013 Postat 28 juni 2013 måste man det finns robot till det jag har set en gång Citera
Sardellen Postat 3 juli 2013 Författare Postat 3 juli 2013 Nu var rutorna skrapade, även om karet i sig inte direkt är tipp topp. Citera
ppihlstrom Postat 9 juli 2013 Postat 9 juli 2013 Riktigt tjusigt.... Jag gillar looken, ser mycket större ut än mitt, fastän vi har samma storlek. Jag måste göra nåt åt mitt, alldeles för mycket pryttel i mitt... Citera
Sardellen Postat 15 januari 2014 Författare Postat 15 januari 2014 Hallå. Tack för titten. Som du ser är jag snabb med att svara :-) Har inte varit inne på ett bra tag och inte heller mätt karet på ett bra tag....vilket jag gjorde i dag.(det var visst snart 14 månader sedan ) .. ops.. Dags att ta ett litet ryck på akvariefronten.Lusten är tillbaka och Sardellen med :-) Citera
Sardellen Postat 15 januari 2014 Författare Postat 15 januari 2014 Cheva....I slutet av juni pratade vi i denna tråden om att jag skulle ta tag i det där med phosfatremovern och biopelletsen. -Jag plockade fram den idag :-) -Du sa ju att jag skulle skynda långsamt :-) Citera
Sardellen Postat 16 januari 2014 Författare Postat 16 januari 2014 60-70 L vatten bytt, kört snabbfilter några timmar med vadd i reaktor efter ha rört runt ordentligt och blåst stenen. Nu är både phosphat remover po4 x4 och biopelletsreaktor inkopplat.Lite nytändning i mellanskåne. Citera
Laggeman Postat 16 januari 2014 Postat 16 januari 2014 Gott David!Har du vägarna förbi så är det bara att hojta till. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.