Postat 3 juli 201312 år Författare Nu var rutorna skrapade, även om karet i sig inte direkt är tipp topp.
Postat 9 juli 201312 år Riktigt tjusigt.... Jag gillar looken, ser mycket större ut än mitt, fastän vi har samma storlek. Jag måste göra nåt åt mitt, alldeles för mycket pryttel i mitt...
Postat 15 januari 201411 år Författare Hallå. Tack för titten. Som du ser är jag snabb med att svara :-) Har inte varit inne på ett bra tag och inte heller mätt karet på ett bra tag....vilket jag gjorde i dag.(det var visst snart 14 månader sedan ) .. ops.. Dags att ta ett litet ryck på akvariefronten.Lusten är tillbaka och Sardellen med :-)
Postat 15 januari 201411 år Författare Cheva....I slutet av juni pratade vi i denna tråden om att jag skulle ta tag i det där med phosfatremovern och biopelletsen. -Jag plockade fram den idag :-) -Du sa ju att jag skulle skynda långsamt :-)
Postat 16 januari 201411 år Författare 60-70 L vatten bytt, kört snabbfilter några timmar med vadd i reaktor efter ha rört runt ordentligt och blåst stenen. Nu är både phosphat remover po4 x4 och biopelletsreaktor inkopplat.Lite nytändning i mellanskåne.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.