niki68 Postat 18 augusti 2012 Dela Postat 18 augusti 2012 Jag har inte sett den i akvarium på ca. 25 timar,Tänkte kanske han är under argonite sand eller stenar men han skulle komma ut när är matdags.Den är ca. 6cm.Har tittat bland stenar men ser ingeting. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kjelle Postat 18 augusti 2012 Dela Postat 18 augusti 2012 Jag har inte sett den i akvarium på ca. 25 timar,Tänkte kanske han är under argonite sand eller stenar men han skulle komma ut när är matdags.Den är ca. 6cm.Har tittat bland stenar men ser ingeting.Låt bli o riv i akvariet en gylta kan ligga o nedgrävd flera dygn i början.Jag rotar aldrig i akvariet för o skrämma fram fiskar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Virse Postat 18 augusti 2012 Dela Postat 18 augusti 2012 Hade inte du alldeles för grov sand (grus) för dessa wrassar? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NiXoN Postat 18 augusti 2012 Dela Postat 18 augusti 2012 Gylta som saknas+öpppet kar= leta utanför burken och avrinningen/sumpen Om det är en ny fisk så kan den ligga o trycka ett bra tag...//NiXoN Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
niki68 Postat 18 augusti 2012 Författare Dela Postat 18 augusti 2012 Fisken har haft i över 5 månader , sanden är lite grovare.Jag har lock på box-avrinningen ,jag hittar ingeting utanför akvariet.Kan han vara död under sanden ?Ska jag ta en pump och köra m,ellan stenar och sanden ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kjelle Postat 18 augusti 2012 Dela Postat 18 augusti 2012 Fisken har haft i över 5 månader , sanden är lite grovare.Jag har lock på box-avrinningen ,jag hittar ingeting utanför akvariet.Kan han vara död under sanden ?Ska jag ta en pump och köra m,ellan stenar och sanden ?Är fisken död så är den och dess kvarlevor kommer försvinna ganska fort. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
niki68 Postat 19 augusti 2012 Författare Dela Postat 19 augusti 2012 Jag har sett den var halv under sanden försökte lite med en pine att flytta på den , stack iväg bakom stenar.Min fru sa att den hade en lite märke på mage ... ? vi få se när han kommer fram.Viktigaste av allt att den lever ! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
niki68 Postat 19 augusti 2012 Författare Dela Postat 19 augusti 2012 Kommer han aldrig ut och äta ?, man kan se att han är under sanden . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.