Postat 19 augusti 201213 år Jag var hos en av de lokala handlarna och blev intresserad av en cylinderros.Hur väl fungerar de i ett vanligt akvarium?Jag tror att jag kan fixa till en sandbädd som är OK men mest oroar jag mig för mina clowner.Jag läste på nätet att de kan gå in i en ros, i tron att de är en korall.De har inget skydd utan dör.Vad är era erfarenheter?Tack för hjälpen.// Anders
Postat 19 augusti 201213 år Jag var hos en av de lokala handlarna och blev intresserad av en cylinderros.Hur väl fungerar de i ett vanligt akvarium?Jag tror att jag kan fixa till en sandbädd som är OK men mest oroar jag mig för mina clowner.Jag läste på nätet att de kan gå in i en ros, i tron att de är en korall.De har inget skydd utan dör.Vad är era erfarenheter?Tack för hjälpen.// AndersInga problem!
Postat 20 augusti 201213 år Jag har en och funkar kanon med mina clowner. De rör den inte.Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.