Anders J Postat 19 augusti 2012 Postat 19 augusti 2012 Jag var hos en av de lokala handlarna och blev intresserad av en cylinderros.Hur väl fungerar de i ett vanligt akvarium?Jag tror att jag kan fixa till en sandbädd som är OK men mest oroar jag mig för mina clowner.Jag läste på nätet att de kan gå in i en ros, i tron att de är en korall.De har inget skydd utan dör.Vad är era erfarenheter?Tack för hjälpen.// Anders Citera
Kjelle Postat 19 augusti 2012 Postat 19 augusti 2012 Jag var hos en av de lokala handlarna och blev intresserad av en cylinderros.Hur väl fungerar de i ett vanligt akvarium?Jag tror att jag kan fixa till en sandbädd som är OK men mest oroar jag mig för mina clowner.Jag läste på nätet att de kan gå in i en ros, i tron att de är en korall.De har inget skydd utan dör.Vad är era erfarenheter?Tack för hjälpen.// AndersInga problem! Citera
wrang Postat 20 augusti 2012 Postat 20 augusti 2012 Jag har en och funkar kanon med mina clowner. De rör den inte.Sent from my iPhone 4S using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.