Emvees Postat 25 augusti 2012 Postat 25 augusti 2012 Lyste precis in i akvariet när jag skulle mata min candycane och fick se hundratals vita/genomskinliga djur i vattnet. Ser ut som mini räker , men antar att det är något dåligt. Brukar ha lite oflyt nämligen. såg ej några när lyset var tänt. Jag la upp en liten videosnutt på dropbox för att titta på. http://db.tt/oWCWUw0K man ser ej så bra men kanske någon som varit med om detta. Bästa hälsningar. //Steven Citera
Lasse Postat 25 augusti 2012 Postat 25 augusti 2012 Vad har du för fiskar och andra djur i akvariet? Svårt och se men skulle tro att det är någon typ av räkdjur eller larver av något annat djur.MVH Lasse Citera
Emvees Postat 25 augusti 2012 Författare Postat 25 augusti 2012 Ser ut som mini räkor. Har två eldräkor några pepparmints en putsarräka en hummer , Fiskarna jag har par av är Clowner och Firefish. Sen har jag lite solo fiskar av diverse sorter. Har lite nassarius och lite Astrea och trochus. Citera
Emvees Postat 25 augusti 2012 Författare Postat 25 augusti 2012 Ja det var verkligen ett inferno av dem. :-) Citera
sillstryparn Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 Det ser ut som det vi kallar kläck d.v.s. helt nykläckta räkor det kan man få trålen full på sen vintern men har någon av dina räkor burit rom annars vet jag ingen förklaring jag e som sagt nybörjare på akvarium men fiskat en hel del räkor o sett hur dom ser ut ..mvh tony.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.