kebben Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 En av mina clowner har hittat min minsta BTA (tog bara 6 månader...)Det konstiga är bara att han suger tag i anemonens "tentackler" och typ somnar...Filmade lite med mobilen. Är detta normalt? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
StoffeSwe Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 Det gör mina också, min hona ligger i anemonen och chillar samtidigt som den suger på en tentakel. Jag vet inte varför den gör det, men jag tror inte du behöver oroa dig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Yodelking Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 Kanske för att hålla sig imuna mot giftet?De brukar suga på tentaklerna och sedan få över på sina ägg så att de nyfödda tål giftet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kebben Postat 2 september 2012 Författare Dela Postat 2 september 2012 Skönt, de låter bra. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kiwi Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 Verkligen ett fascinerande beteende! Det där med att hålla sig immuna och att föra över det till rommen.Skickat från min Samsung galaxy S3 via tapatalk 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 3 september 2012 Dela Postat 3 september 2012 Mer läsning: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?30963-Brukar-clowner-suga-fast-sig-i-polyperna Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.