Postat 13 december 201212 år Haha! Sorry Ola, lite förvirrad ikväll tydligen! Visste ju att det va din tråd jag kollade men såg att Daniel hade skrivit, så blev det lite fel tydligen! Men snyggt i alla fall, Ola!Tack Daniel för att du håller koll på den förvirrade tjejen! /Madde
Postat 13 december 201212 år Så lite så Madde. Det är det minsta jag kan göra .Ha det så bra Mvh Tribiani / Daniel
Postat 15 december 201212 år Författare Tackar hittar fortfarande inte den andra,men är nöjd med denna det gör väl att vi får ut på fler turneer kanske!Dina mår också bra hoppas jag:)
Postat 7 februari 201312 år Författare Införskaffade en ny invånare till karet idag,glömde vad kirurgen har för namn ha det bra mvh odel68
Postat 8 februari 201312 år Författare Ok tack för namnet Greger ska lägga det på minnet , lituratus är det en liknande fisk ? Mvh odel68
Postat 8 februari 201312 år Jag vill minnas att jag testade en japonicus på 80-talet, men tyvärr så blev han nog inte så många veckor gammal. Du kommer lyckas bättre än mig. En fantastiskt fin fisk är det.
Postat 8 februari 201312 år Författare Tack får hoppas min klarar sig vad hände med din då?Som du sa snygga är dom, mvh odel68
Postat 23 april 201312 år Går det att dela på Duncan,jag har massor av huvuden på min [ATTACH=CONFIG]95212[/ATTACH]Inga problem, ju längre ifrån huvudena du delar desto bättre... har både knipsat och sågat med dremel innan... såga mellan grenarna på skelettet...
Postat 24 april 201312 år Författare Ok tack så mycket blir till att testa detta på fredag ,när jag är ledig ha det gött Petter
Postat 8 maj 201312 år Författare Nä det var Filippa som tagit den innan och smsade den till mig, det är en gammal bild men rätt rolig.
Postat 11 maj 201312 år Författare Bilder på fläktarna och leden som min kompis hjälpte mig med,köpte en alu plåt på en verkstad och fick den tillklippt i samma mått som orginal så slapp jag skada orginalet lätt att borra och fila,såga i aluminium ocksåmvh Odel68
Postat 11 maj 201312 år Hu som saltet angriper plåten och LED chipenSkickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2
Postat 11 maj 201312 år Författare Jo så sant skulle visa en kille här hur det blev med fläkt/led bygget du hjälpte mig med
Postat 11 maj 201312 år Författare Ja de snurrar på haha där fick jag till det va, men det var som du sa bra saker de där fläktarna:woooow:
Postat 19 maj 201312 år Författare Hejsan undrar vad denna heter är det en slags bubbletip? Ändrat 19 maj 201312 år av odel68
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.