Gå till innehåll

Första saltkaret


mamadubba

Rekommenderade inlägg

Har funderat på att fragga Zoanthus mixen men väntar och ser hur den sprider sig av sig själv, den står på en större sten som jag hoppas ska bli täckt efterhand. Jag är medveten om att de är giftiga och behandlar dem därefter.

Fick mig en tankeställare för några år sen när jag dök utanför El Gouna i Egypten och en kompis tog väldigt närgångna foton på en "blue spotted stingray" och sen stolt visade upp dem för divemastern som gratulerade honom att han fortfarande levde och rekommenderade honom i framtiden att hålla sig minst fem meter ifrån dem. Försöker behandla allt jag inte är 100% säker på vad det är som giftigt därefter. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 54
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Tack, skulle behöva lite mer sten, men man får ju ofta med sten när man köper koraller så jag lämnar lite plats. Jag har limmat ihop alla stenar utom de i toppen med epoxi.

Det ska vara en pseudochromis porphyreus, rätt rolig liten sak, aktiv och rör sig mycket. Mina Citron Goby's jag köpte samtidigt ser jag sällan. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...