MonicaOB Postat 19 oktober 2012 Postat 19 oktober 2012 Fick flytta mina Percula igår till det större akvariet för dessa är ganska ettriga.Ryggfenan på den ena Perculan fick stryk och då åkte håven fram.Idag har dessa och Anemonen fått komplett spel. Den lilla clownen "putsar" anemonen och är nere vid "munnen". Matar den?Dessa foto tog jag strax efter jag gett dem lite Mysis Anemonen flyttar upp, breder ut sig, drar hop sig till en lök... om och om igen ...Vad de än gör så verkar det vara harmoni, eller?Ni som har Clowner, förklara gärna.... Citera
Yodelking Postat 19 oktober 2012 Postat 19 oktober 2012 Jag kan inte svara på din fråga... men... vilka grymma bilder!Jättebra färger och skärpa! Citera
MonicaOB Postat 19 oktober 2012 Författare Postat 19 oktober 2012 Tack Peter,Visserligen tar mobilen bra foto men min Canon EOS är kanonSåg du fotona jag la in härom dagen? Citera
Yodelking Postat 19 oktober 2012 Postat 19 oktober 2012 Japp! Kyssen är fin också.. Vilken Canon kör du med och vilket objektiv? Citera
MonicaOB Postat 20 oktober 2012 Författare Postat 20 oktober 2012 30D och ett Canon Ultrasonic 28-135 för det mesta Citera
MonicaOB Postat 20 oktober 2012 Författare Postat 20 oktober 2012 Bägge Clownerna låg i Anemonen och guppade nu på morgonen hur de fick plats i denna lilla förstår jag inte... Citera
MarinaS Postat 20 oktober 2012 Postat 20 oktober 2012 Måste hålla med, riktigt fina bilder och gillar dina clowner enormt! Kan det inte vara så att de matar anemonen då? Vet att sammetsclownerna jag hade matade min lilla anemon med lite av de större räkorna som fanns i marine mix'maten och den stora anemonen matade de med större räkor jag ibland kastade i till min tryckare Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.