Gå till innehåll

Skillnad på GHL PL-0495 och PL-0715?


Vidofner

Rekommenderade inlägg

495 e till profilux datorn medan 715 är en SA 4 med egen display , lite missvisande bilder o information på dom butikerna. Här har du 715 http://www.ghl-store.com/dosiertechnik/stand-alone-dosierpumpen/index.html

Mvh Jimmy

Är du säker på det? Det står ju tom "It works stand-alone and does not need a ProfiLux Computer for operation." och är i stort sätt samma pris som 715.

Plus att kollar man på tritons sida så har ju pumpen med inbyggd dator just 0495 som produktnummer?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det stämmer nog , på deras produkt sida står 495 som SA4 och i deras butik har Sa4 715 som produkt nr.

Min pump har nr 700 i ghl butiken men 516 på en del Ebay butiker. Ted säljer Sa4 715, verkar som det är samma doser pump.

Ring till Triton o Ted, o fråga .

mvh Jimmy

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det stämmer nog , på deras produkt sida står 495 som SA4 och i deras butik har Sa4 715 som produkt nr.

Min pump har nr 700 i ghl butiken men 516 på en del Ebay butiker. Ted säljer Sa4 715, verkar som det är samma doser pump.

Ring till Triton o Ted, o fråga .

mvh Jimmy

Tack för hjälpen! Det är nog så att det är samma produkt eller eventuellt en uppgradering.

I och med att jag funderar på att köpa den från utlandet så vill jag inte ringa och fråga en svensk butik :). "I don't want to be THAT guy"

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...