Hermanbrute Postat 26 oktober 2012 Postat 26 oktober 2012 Har tänkt att skära ut lite frigolit och ha som bakgrund i ett litet akvarium. Men eftersom jag hela tiden ändrar hur jag vill att det ska se ut så tänkte jag rita upp det i något program istället.Men jag har absolut ingen aning vilket program jag ska välja. Har ni något program att tipsa om?MVH Sohl Citera
Laggeman Postat 26 oktober 2012 Postat 26 oktober 2012 Papper och penna? Är nog det enklaste. 1 Citera
Hermanbrute Postat 26 oktober 2012 Författare Postat 26 oktober 2012 Ja det blir väll de tror jag men skulle kännas enklare med ett program. Så man kan se från alla vinklar etc. Jag tänkte något i stil med auto-cad men det kanske inte fungerar alls när man inte ska ha det "logiskt" eller vad man ska säga. Citera
patrikk Postat 26 oktober 2012 Postat 26 oktober 2012 google sketch up är ett bra och billigt alternativ. ett tips är att kolla lite på youtube hur de använder det för att du ska förstår hur du ska rita din bakgrund eftersom det blir väl lite odda former? Citera
Hermanbrute Postat 27 oktober 2012 Författare Postat 27 oktober 2012 Ja det är ju mycket udda former. Ska försöka bygga ett vattenfall och lite häftiga grottor så blir tråkigt med penna och papper men ska testa google sketchup! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.