MonicaOB Postat 28 oktober 2012 Dela Postat 28 oktober 2012 Får väl se om jag kan samla mina foto här då Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lottac Postat 28 oktober 2012 Dela Postat 28 oktober 2012 Wow vilka fina foto! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crivim Postat 28 oktober 2012 Dela Postat 28 oktober 2012 Superfint! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MonicaOB Postat 28 oktober 2012 Författare Dela Postat 28 oktober 2012 Nu har det gått ganska exakt 4 månader sedan jag drog igång mitt första saltvatten, ett RSM 250... så jag kan väl säga att det hänt en del. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MonicaOB Postat 28 oktober 2012 Författare Dela Postat 28 oktober 2012 Så här ser den stora tanken ut Och som sagt det är 4 månader sedan första droppen vatten kom i det Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Genne Postat 28 oktober 2012 Dela Postat 28 oktober 2012 Riktigt snygga bilder och ett fint karMVH/Glenn Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
röris Postat 28 oktober 2012 Dela Postat 28 oktober 2012 hej tänkte jag skulle få fotat min burk någongång så frågan är......hur gjorde du för du har fått riktigt fina kort grattis till ett vackert akvarium Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Yodelking Postat 28 oktober 2012 Dela Postat 28 oktober 2012 Riktigt fint akvarium och fina bilder! Vad är det för en rosa korall? Är det en solkorall som inte är utslagen? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MonicaOB Postat 28 oktober 2012 Författare Dela Postat 28 oktober 2012 Tackar Först.. ja det är en solkorall men nyinskaffad så den har inte slagit ut ännu mer än de innersta solarna...Michael, synd du inte bor närmre då kunde jag kvistat över Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ulfsa Postat 30 oktober 2012 Dela Postat 30 oktober 2012 Fantastiskt fina bilder på ett jättefint kar! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg