tiomm Postat 30 oktober 2012 Dela Postat 30 oktober 2012 Jag har omorganiserat en smula i sumpen och numera sitter min 50W Jäger doppvärmare bara någon ynka millimeter från en riktigt kraftig Tunze-magnet som håller uppe sensorerna till min 3155'a Osmolator.Kan värmaren ta skada av den starka magneten? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 30 oktober 2012 Dela Postat 30 oktober 2012 Du bör kanske kolla att inte magneten påverkar värmarens termostatfunktion! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
tiomm Postat 30 oktober 2012 Författare Dela Postat 30 oktober 2012 Du bör kanske kolla att inte magneten påverkar värmarens termostatfunktion!Jag håller temperaturen under uppsikt. Har noterat att tempen gått upp ca 0,5 grader, men vågar inte säga att det beror på magneten. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.