Postat 26 maj 20187 år Författare Skål på er kära saltvänner, i kväll dricker jag saltvatten och bubbel
Postat 9 juni 20187 år Författare @osby0479 ser på nyheterna att du tömmer ditt akvarievatten i sjön, fullt med cyano där
Postat 11 juni 20187 år haha, hade varit något det, hade cyano en runda 2012, men aldrig sett det sen dess =)
Postat 15 juni 20187 år Hotell Hallstaberget i Sollefteå har gjort om ett av sina sötkar i lobbyn till salt. Snällt av dem att lindra hemlängtan hos hårt(?) arbetande rallare! [emoji16]Sent using Jedi mind-trick.
Postat 15 juni 20187 år 3 timmar sedan, BatmanGefle sa: Hotell Hallstaberget i Sollefteå har gjort om ett av sina sötkar i lobbyn till salt. Snällt av dem att lindra hemlängtan hos hårt(?) arbetande rallare! Sent using Jedi mind-trick. Ganska ovanligt med saltkar i offentliga miljöer i Svedala tycker jag, roligt att se att något företag kör salt iaf :)
Postat 10 februari 20214 år Hjälper dottern med läxorna. För mig väcks lite tilläggsfrågor: -Kul med Shallow reef men vad ska du hålla för djur? -Kommer du köra tritonmetoden eller balling? Vilket recept i så fall? -Vad blir det för belysning? -Nåt refugium kanske? -Herbie overflow? -Är det Optiwhite? etc...
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.