Postat 9 maj 201411 år Jag dricker speyburn o har chatten uppe i mobilen. Tycker om att prata direkt med folket där
Postat 9 maj 201411 år Jag dricker speyburn o har chatten uppe i mobilen. Tycker om att prata direkt med folket därKan ju vara svårt att förstå småländskan bara
Postat 23 maj 201411 år Just nu har jag glömt vad blanda balling o cyano är........Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 23 maj 201411 år O vovven gilllar öööööölll... Snyggt trädäck...Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Postat 23 maj 201411 år Tackar, önskar hunden och däcket var mitt. Men ölen hade jag fått iallafall fall!Skickat från min C6903 via Tapatalk
Postat 24 maj 201411 år Yehaa 🎉🎉SM-guld till Alingsås Hansbollsklubb (AHK)Salta svetten lackade i Malmö /Christian
Postat 5 september 201410 år länge sen nån skrev här. Ikola jag har hällt upp en svart nu och kollar på månljuset i karet
Postat 5 september 201410 år Men när du kommer hit ska jag hälla upp en Nikka from the barrel till dig
Postat 16 oktober 20159 år Författare Skål och trevlig helg alla, nu har jag kommit så långt att jag i alla fall kan se på karet och njuta av det som överlevt i 1,5 år utan skötsel Får se om jag lyckas få igång sladderet på denna sida nu igen när jag är tillbaks:skal
Postat 16 oktober 20159 år skål på er fredagkväll glömde bort att säga den store är min Ändrat 16 oktober 20159 år av cheva fel skrivet
Postat 16 oktober 20159 år Jag körde ut till stugan o glömde whiskyn. Har bara öl o jäger men det duger väl också
Postat 16 oktober 20159 år Författare Ja det är tråkigt, jag bor mitt i landet men det är rätt öde på salt i mitt närområde
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.