Gå till innehåll

Ordet är fritt, bara det nästan har kontakt med salt


Genne

Rekommenderade inlägg

Mjaa... Plånboken är helig nu när jag håller på och uppgraderar till 200litraren och någon får alla mina överblivna pengar. Kanske nästa gång du har fraggar till salu, till nästa helg räknar jag att det större är igång och om kanske en månad så är lyset igång också :) Ska bli skönt att ge fiskarna det som förtjänar samt mer plats till roligheter :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har varit i Bungalown ett tag och ska nu jobba några veckor innan jag tar flyget till Bungalown igen.

Härligt vatten i havet och mycket att se under ytan.

Tur att man har snälla barn, syskon och en mor som sköter karet när man är borta, nu behöver man inte oroa sig för hur det ska se ut när man kommer hem.

Dax för en liten öl, ha en trevlig helg alla där ute

post-5412-14468929433467_thumb.jpg

MVH/Glenn

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu börjar Rodden bli klar hos lackeraren

post-7239-14468929467147_thumb.jpg

Det vart Audi R8 Samets lack.Varken blank eller matt. Men sen man vart fast i salt vattensträsket och ska pröjsa lackarn för ett otroligt scysst jobb han gjort så tänker man

att jag kunde köpt ett 1000 Liters rums avdelare i stället. för samma pengar. Men man lever bara en gång så de e smällar man får ta. Men själva Akvariet tuffar på helt Ok.

post-7239-1446892946788_thumb.jpg

post-7239-14468929466679_thumb.jpg

post-7239-14468929466907_thumb.jpg

post-7239-14468929467388_thumb.jpg

post-7239-14468929467616_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är du ifatt mej på bilbyggarfronten. Min saknar huv skufflucka inredning fönster och el. Sakerna finns men är ej på plats. Clownerna ser ut att trivas. Snyggt

Du hinner nog före ändå.Måste fixa anmärkningarna från SFRO Besikningen och sedan ska den Reg. Besiktigas. Har heller ingen inredning ännu

så de e mycket kvar att göra. Men man längtar å köra nu när det är fint väder

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Obs detta är inget fylle snack eller nått annat utan bara en notis från min sida

-jagkan

De som köpt på DO får skylla sig själva, han skriver på sin sida att man får det man inte ser på bilderna till 100% sluta gnälla vad ni fått å hade ni köpt det i butik så vet ni vad ni får å ev slipper ev fel eller djur som dör eller fel djur i påsen, för små djur etc.

Hoppas att de som köpt lärt sig en läxa å skriver detta så andra oxså kan fatta ett eget beslut, ska jag chansa å köpa grisen i säcken eller ska jag gå till en handlare i Sverige å se vad jag får.

Visst alla har inte en bra handlare i närheten.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Obs detta är inget fylle snack eller nått annat utan bara en notis från min sida

-jagkan

De som köpt på DO får skylla sig själva, han skriver på sin sida att man får det man inte ser på bilderna till 100% sluta gnälla vad ni fått å hade ni köpt det i butik så vet ni vad ni får å ev slipper ev fel eller djur som dör eller fel djur i påsen, för små djur etc.

Hoppas att de som köpt lärt sig en läxa å skriver detta så andra oxså kan fatta ett eget beslut, ska jag chansa å köpa grisen i säcken eller ska jag gå till en handlare i Sverige å se vad jag får.

Visst alla har inte en bra handlare i närheten.

Jag har länge väntat på ett sådant bra inlägg.

Tack för att jag slapp skriva det.

Patrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Visst alla har inte en bra handlare i närheten.

Det är konstigt att priserna skall skilja sig så mycket...

Det är ju det det handlar om, rejält mycket billigare i Danmark.

( men jag har nära dit, andra har bara DO )

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...