Gå till innehåll

Surrande 6045


Blåbert

Rekommenderade inlägg

Den blå ringen/röret bör du nog inte ta bort, finns sannolikt (erfarenhet ifrån modifierade 6025) en risk att de startar baklänges och suger in saker istället, riskabelt när man kopplar in, potentiellt katastrofalt om strömmen går när man inte är hemma och den står och suger i timmar...

Nanostreamern kan låta illa i ett par dagar upp till nån vecka innan den blivit inkörd, alla ojämnheter slitits ned osv... Så dem brukar tystna efter ett tag, är det så att det känns att nåt är trasigt så är det ju kanske läge att returnera den, men vet att jag trott min varit trasig som den lät första veckan eller två, för att den sen blir knäpptyst...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köpte också 2 nya 6045 när jag startade dem vibrerade de väldigt mycket o det hördes väldigt metalliskt ljud. Idag hör jag inte pumparna om jag inte har något framför pumpen så måste jag stoppa ner handen för att veta att de är igång.

Så det löser sig ska du se.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Den blå ringen/röret bör du nog inte ta bort, finns sannolikt (erfarenhet ifrån modifierade 6025) en risk att de startar baklänges och suger in saker istället, riskabelt när man kopplar in, potentiellt katastrofalt om strömmen går när man inte är hemma och den står och suger i timmar...

Och det var därför jag hade buntbandet på gallret Blåbert. Så att även en WideFlowModdad 6045 alltid startar rätt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...