Hoyt Postat 1 december 2012 Postat 1 december 2012 Jag undra om de e någon risk/problem att sätta flera ricordea yuma ihopa eller nära inpå varandra. Det handlar om dem här 3.Kommer dem bråka och slå ut varandra eller va bundisar för livet?Tacksam för hjälp!/mackan Citera
Lasse Postat 1 december 2012 Postat 1 december 2012 Omöjligt att säga. det är olika individer och de kommer att konkurrera om utrymme. Sedan kan det hända att det flyttar på sig eller går under. Du vet om några månader.MVH Lasse Citera
Kjelle Postat 1 december 2012 Postat 1 december 2012 Jag undra om de e någon risk/problem att sätta flera ricordea yuma ihopa eller nära inpå varandra. Det handlar om dem här 3.Kommer dem bråka och slå ut varandra eller va bundisar för livet?[/mackanNäe..Hälsningar Kjelle Citera
Hoyt Postat 1 december 2012 Författare Postat 1 december 2012 Ja men kjelle, e de inte av samma "art"? Alla mina tre e ju olika. Alltså alla e är ju yuma, men ja... Citera
Kjelle Postat 1 december 2012 Postat 1 december 2012 Ja men kjelle, e de inte av samma "art"? Alla mina tre e ju olika. Alltså alla e är ju yuma, men ja...Va fan tänkte jag då på, skitsamma arten är likväl samma.Hälsningar Kjelle Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.