MarinaS Postat 11 december 2012 Dela Postat 11 december 2012 Ja som rubriken lyder är det någon som har erfarenhet utav den? Har läst att pumpen kan hänga sig efter att man stängt av och på den, stämmer detta? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MarinaS Postat 11 december 2012 Författare Dela Postat 11 december 2012 Det ska vara Deltec TS1060S Turbo och inte det som står i rubriken. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 11 december 2012 Dela Postat 11 december 2012 Den skummar utmärkt och är inte mer problembenägen än någon annan skummare, sitter, beroende på ålder - aqua-bee eller eheimpump(ar?) i den, .Tyst är den däremot inte, mest beroende på att "lådkonstruktionen" gör den tämligen resonant! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MarinaS Postat 12 december 2012 Författare Dela Postat 12 december 2012 Okej tack för svar! Jag vet inte jag har försökt leta i vad det är för pumpar i dom men det verkar inte stå någonstans. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 12 december 2012 Dela Postat 12 december 2012 Borde ju stå på pumpen om inte annat? Du kanske kan se på dem genom sidan av skummaren, en aquabee-pump ser ut så här:http://saltycritter.com/images/pics/aquaeuro/aquabee.jpg Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 12 december 2012 Dela Postat 12 december 2012 Om det är en av de senare årsmodellerna så sitter det 2st aqua-bee 2000/1 needlewheel - jag har sett äldre versioner med Eheim 1260Varför funderar du över detta? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MarinaS Postat 12 december 2012 Författare Dela Postat 12 december 2012 Jag har inte skummaren själv utan funderade på att köpa den. Men nu kommer vi istället köpa deltec ap851 skummaren som ser ut att passa oss lite bättre. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.