ppihlstrom Postat 13 december 2012 Postat 13 december 2012 Jag har ett gäng Salifert tester, nitrat osv. De är ca 4 år gamla, har förvarats mörk och svalt. Är de bara skräp, eller kan jag använda dem under uppstarten, för att se nåt alls? Citera
bjomat Postat 13 december 2012 Postat 13 december 2012 Skulle gissa att det är skräp men köp en referensvätska och testa vetja Sent from my iPad using Tapatalk Citera
Anlu Postat 13 december 2012 Postat 13 december 2012 De skall du nog slänga (i kemiåtervinningen). Vissa tester håller knappt ett år och även om det är i uppstarten så skulle jag nog velat ha hyfsat tillförlitliga värden. Citera
Laggeman Postat 13 december 2012 Postat 13 december 2012 Det brukar sitta en lapp med sista användningsdatum på, utöver detta så håller vissa öppnade förpackningar i ett halvår, vissa längre. Citera
ppihlstrom Postat 13 december 2012 Författare Postat 13 december 2012 Ok, jag skickar allt i lämplig återvinning och köper nytt helt enkelt Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.